• Bunq debetcard geweigerd bij Tolbetalingen

De Bunq pas werkt niet bij het betalen van tolwegen.. Iemand een oplossing of weet waarom?

Ik kreeg een melding dat buitenlandse betalingen waren geblokkeerd. Dat had ik zelf gedaan. Wellicht dat jij ook buitenlandse betalingen uit hebt staan.

2 months later

Bij bepaalde online stores, ik heb begrepen dat je ze eerst moet whitelisten maar dat is zo frustrerend als je een impulsieve betaling wilt doen. Bunq weigert automatisch hierdoor de eerste transactie waar ze altijd een rekening voor sturen. Beetje raar

Maakt het hele debet kaart verhaal beetje nutteloos... ik ga mijn andere kaart maar weer gebruiken tot jullie dit oplossen want wordt dure grap zo

Ik vind het ook een beetje vreemd dat ik bij een geldautomaat in Turkije met Mastercard logo geen geld op kon nemen. Volgens medewerker Bunq heeft dit met de beveiliging van de automaat te maken, die zou niet voldoende zijn en daarom werd de transactie geweigerd. Vervolgens heb ik het geld van Bunq naar Rabobank gestuurd en vervolgens met de gewone pinpas opgenomen. Ik dacht er later pas aan dat ik de Maestro pas van Bunq niet heb geprobeerd, ik weet dus niet of dat gewerkt zou hebben. Maar ik ben van mening dat de Mastercard bij een geldautomaat gewoon moet werken. En ja, ik had Turkije aan staan in de app. Zo is de toegevoegde waarde van premium nihil. Graag zou ik dit opgelost zien.

Ja standaard wordt de 1e x dat je betaald geweigerd

Duurde bij mij past x plus frustratie

Pas na contact met de helpdesk kwamen we er samen achter dat je moet "terugkerende betalingen " moet toestaan.

Da's volgens mij zelfde als whitelisten.

Heel irritant als je elke x een betaling moet laten mislukken om überhaupt een bedrijf te kunnen whitelisten.

Heb ook een debitcard van MasterCard -ics zelf en daar hoeft dat niet.

En daar zijn mijn aankopen ook nog eens verzekerd.

De toegevoegde waarde van 2 MasterCards is bijna 0 zoals Bunq ze inzet.

Dan heeft een 2e gratis pinpas veel meer waarde.

Enige voordeel dat ik zie tov de debit MasterCard van ICS is de snelle verwerking van een storting.

Write a Reply...