LaurensAce
Ik was benieuwd naar al die ‘nieuwe innovaties’ dus heb geüpgrade helaas heb ik nog geen enkele innovatie gevonden.
Ik heb dit bericht ook in de chat gegooid.
Waar de fack zijn jullie mee bezig? Ik was altijd zeer te spreken over jullie als bank. Bij mijn werkgever nemen we veel internationale mensen aan en ik adviseerde die om jullie als bank te gebruiken. Nu wordt ik er op aangekeken dat jullie de prijzen met fucking 800% hebben verhoogt?!!! 😡
Doe ff normaal zeg. Dat slaat nergens op. Ook het feit dat jullie geen basis betaald abonnement hebben voor mensen die géén creditcard nodig hebben geeft aan dat jullie eigenlijk alleen maar op het geld uit zijn.
Ik was een bunq evangelist maar dat kan ik nu niet meer zijn. Nu het vertrouwen zo erg geschaad is en ìk er op aangekeken wordt door mijn collega’s. Voor mij persoonlijk is de
(belachelijk) hoge prijs een minder groot probleem. (Vind het echt niet erg te betalen maar het voelt wel echt als een naai streek)
maar zeg eens zelf.. welke innovatie hebben jullie geïntroduceerd sinds de laatste update?
Kan ik eindelijk met mijn zakelijke rekening incasso’s laten uitvoeren?(dit is een BASIS behoefde voor een zakelijke rekening)
oh ik kan een creditcard aanvragen. Dit is geen innovatie dat kan bij de andere banken al JAREN!
Dus vertel eens wat is de innovatie waar jullie het over hebben?