Lotte Het is toch even geduld hebben, door de storing zullen sommige transacties niet doorkomen en in ieder geval later. Transacties die niet doorkomen worden terug geboekt. Ga ervan uit dat als je vandaag niets krijgt het dinsdag wordt. Met een beetje geluk maandag.
Same with me.. yesterday did a iDeal top up .. Amount deducted but bunq states ideal payment expired.. Will wait till Tuesday and hopefully will be fixed
Lotte helaas nog altijd niets gestort. Nu is maandag de 2e werkdag na het idealfoutje. Hoop dat het er dinsdag uiterlijk op staat. Heb wel contact gehad met de Rabobank. Daar is het geld succesvol afgeschreven. Tijd voor Bunq om in actie te komen.
Bram bopanna Maarten Het is ook nog steeds geen werkdag vandaag. Het kan 1-2 werkdagen duren, als je woensdag nog steeds het geld niet op je rekening hebt staan kan je contact opnemen met bunq support.
Bij mij is staat her ook nog steeds niet bijgeschreven op mijn Bunq rekening. Het wordy inderdaad tijd dat Bunq dit probleem gaat oplossen……
het zelfde..nog steeds niet bijgeschreven op mijn Bunq rekening. loop ons alstublieft op de hoogte,voor het geval de transacties doorkomen
Is er al verandering bij iemand?
Daphne nee ..nog niet
Helaas, de twee werkdagen zitten er op maar het geld is nog altijd niet bijgeschreven.
Zojuist een melding gemaakt via de app dat er een betaling ontbreekt. Hoop dat het snel is opgelost.
Ik heb ook al meerdere malen contact gehad maar ik word er niet veel wijzer van… Voorlopig nog niet opgelost, ben ik bang voor….
eindelijk is opgelost.. Ik zie het geld op mijn rekening
bopanna bij mij ook! Opgelost!