Ik vind de “om andere klanten te beschermen” een rare opmerking. Als dat het probleem is, dan is een ban op Together toch al voldoende...? Als er andere dingen zijn waar klanten tegen beschermd zouden moeten worden, dan zou ik wel willen weten wat dat dan is.
Sowieso is “respectloos” een vaag verhaal. Respect is een relatief begrip en moet je verdienen, tenzij men met “respect” algemene beleefdheidsnormen bedoeld. :) Heeft hij medewerkers bedreigd? Helemaal akkoord, d’r uit met die gast. Uitgescholden? Ehh, dat is erg slecht en als het vaak voorkomt: okee, op een gegeven moment en na waarschuwingen is genoeg genoeg. Maar “geen respect”...? What’s that supposed to mean? :P “Ik vind dat je je werk niet goed doet”? Dat zou wel een beetje kleinzerig zijn. Maar misschien was dat gewoon een slechte woordkeuze of durfde men om juridische redenen niet veel meer dan dat te zeggen. Het is giswerk zonder het complete verhaal, dus wat daarmee bedoelt wordt zullen we denk ik niet weten tenzij bunq verdere uitleg geeft. :)
Ik ben nu ergens ook wel benieuwd wat er werkelijk is gebeurd en wat ie heeft gedaan. Een eenzijdig verhaal is natuurlijk een korreltje zout waard, maar kijkend naar de berichtgeving en de posthistorie van hem lijkt het publiekelijk in ieder geval mee te vallen. De vraag is dan wat er blijkbaar gebeurd is in Personal Matters. Ik hoop dat het wel écht iets ernstigs is geweest, niet iets dat enkel misschien wat “beledigend” over kwam o.i.d. en al helemaal niet dat het door kritiek komt... Dat laatste zou zéér ernstig zijn en moet ik misschien ook vrezen voor m’n account gezien ik best wel ‘t een en ander aan te merken heb en heb gehad op Bunq én de klantenservice. :P
Enfin, ik ga geen conclusies trekken op basis van één verhaal, het kan prima dat hij zich echt misdragen heeft; dus wil bunq het voordeel van de twijfel geven al zou transparantie gewenst zijn, hij beweerde volgens mij dat hij het prima vindt als het gedeeld wordt; laat hem daarvoor tekenen en klaar. :P We weten nu niet voldoende, ga er vooralsnog vanuit dat bunq echt een goede reden had hiervoor. Maar het lijkt me goed om dit scherp in de gaten te houden of er niet meer verhalen opduiken. :)
Ik hoop dat dit een storm in een glas water is en de claim dat het enkel om kritiek ging een leugen is van Mario.