• Developers API
  • Connection with online Snelstart accounting?

A friend of mine who uses Snelstart and who would like to switch to bunq asked them about this.

Their reply in Dutch was: 'Ik kan van onze kant helaas niet zeggen wanneer er een online koppeling met BUNQ bank komt. Het heeft met meerdere factoren te maken zowel aan de kant van de BUNQ bank en het aantal klanten van SnelStart die met BUNQ bank werken.'

So they partly blaim bunq for not implementing this 🤔

@Nander-Cirkel-Maroon-Bear#136601 then I'm really interested in those "multiple factors" on bunq's side. Is the API too difficult for them perhaps?

@Sander#136611 That's what I was wondering. Could it be helpful if bunq gets in touch with them about this?

10 days later

En? Is het vanuit Bunq een optie om contact te zoeken met snelstart? Een koppeling zou het voor mij helemaal aantrekkelijk maken om al m’n bankzaken over te zetten naar Bunq

25 days later

Idd zou graag alles onder één dak willen bij Bunq en SnelStart.

Tim changed the title to Connection with online Snelstart accounting?.

Ik ben ook dringend op zoek naar een koppeling tussen SnelStart en Bunq, voor meerdere BV’s.

Hi 👋 @martinvdpoel#140914

Beste is om SnelStart hier over te contacteren. Op die manier kunnen ze de behoefte van hun klanten meten en dit gaan implementeren.

bunq heeft de API al waar SnelStart mee aan de slag kan.

Ga ik zeker doen! 👍

6 months later

SnelStart verwijst terug naar Bunq en vice versa.

6 days later

Vandaag Snelstart gesproken en die geven inderdaad aan dat het initiatief vanuit de bank moet komen. Letterlijk: "Onze deuren staan open om met ze te koppelen".

Dus Bunq; onderneem svp actie en realiseer een snelstart koppeling!

2 months later

Any update? Not really helping if both companies are pointing towards each other.

2 months later

Ik heb met snelstart gebeld. Snelstart werkt via een systeem waarin ze verwachten/willen dat de desbetreffende bank ( bij deze Bunq ) zelf contact opneemt met snelstart om deze API te bouwen.
                          ze zeggen dat alle banken die zijn aangesloten bij SNELSTART zelf bij snelstart hebben gevraagd of ze zelf een api konden bouwen voor een koppeling met snelstart, ik hoop dat bunq contact met snelstart kan/wil opnemen om dit te realiseren

Ik zie best veel topics vanaf 2019 al dat zakelijke bunq gebruikers om een koppeling met snelstart vragen.

Bunq, dit zal veel zakelijke gebruikers tevreden stellen snelstart is een goed en bekend progamma.

a month later

Zit ook op een koppeling te wachten. Of gaat bunq er van uit dat dit van nuit de community moet worden gerealiseerd?

3 years later

Is hier al iets over bekend? Tot nu toe is het uploaden van afschriften de manier, maar dat zou toch niet meer nodig moeten zijn? Bij wie ligt de bal om actie te ondernemen?

@Daniel-Grey-Puma-1001543377#207738
                                  Ik duim mee!

Hey there, @Johanna-Golden-Penguin#283862 👋
                                    We appreciate your feedback and always welcome ideas from our users. We have a full API that allows companies like SnelStart to build connections with us. Typically, it's their responsibility to create and maintain these connections. You can also reach out to SnelStart directly to express your interest in such an integration. If you have more suggestions or questions, please let us know 🙌

More information about our API and how to use it can be found on the links below 📚:

• bunq.com/api
                                    • beta.doc.bunq.com
                                    • doc.bunq.com
                                    • github.com/bunq/doc/blob/master/README.md
                                      Write a Reply...