• Ideas General
  • Opgebouwde rente niet zichtbaar

Can the payday be adjusted so I have the same payday for all accounts? I now have two different ones.

@New-Black-Goose-2017851375#284575 No, the payday can't be changed.

18 days later

Hallo,
      ik dacht ik open alleen een spaarrekening bij bunq voor de mooie rente van 2,46 % en dacht dit word allemaal automatisch bijgeschreven. Heb op 21 oktober een rekening geopend en een aardig bedrag gestort en ik zag dat elke zaterdag rente word uitbetaald… maar er staat nog niks en heb gisteren pas bunq payday aangezet?? Betekent dit dat ik nu over die eerste week geen rente krijg? Vind het tot nu toe wel een gedoe en onduidelijk.. wie kan me hier meer over vertellen?

@New-Silver-Shark-3245349795#285223 Je ontvangt pas rente vanaf het moment dat je bunq Payday hebt aangezet. Over de tijd daarvoor ontvang je dus inderdaad geen rente.

Blijf dat bijzonder vinden, ik ga het volgende week zien dan

14 days later

Betekend het dat je geen rente krijgt als je payday niet aan hebt staan? Ik heb enkel een bunq easy savings account. Ik heb geen payday aangezet omdat ik geen Bunq rekening er naast heb.

Ik ga er vanuit dat na een jaar gewoon de opgebouwde rente wordt uitbetaald, of heb ik dat mis?

@New-Yellow-Ferret-915239308#285664 Als je bunq Payday uit hebt staan, ontvang je inderdaad geen rente. Ook niet na een jaar. De rente wordt bij bunq voor iedereen wekelijks uitbetaald.

Ik begin nu toch wat geïrriteerd te raken. Ik denk dat ik Bunq maar gedag ga zeggen. Kan geen Payday vinden. Ik heb geld op een spaarrekening gezet maar krijg geen rente? Echt absurd.

Edit: na een lange zoektocht in de app na paar keer klikken het schuifje payday gevonden. Dit begint toch wat op opzet te lijken. Erg onduidelijk en beslist GEEN reclame Bunq! Kost me dus een 120 euro aan rente voor twee maanden. Dat is dan volle winst voor Bunq. Appart dat je dan nog steeds in de rode cijfers zit.

@New-Yellow-Ferret-915239308#285742 Hey there, Hendrik 👋 We understand it must be frustrating to have missed out on a couple months of interest. When you open an account with us, Payday is automatically enabled 🙌 We offer the Payday toggle to give our users maximum freedom to do as they wish with their funds. If you have nay issues with your Payday in the future, feel free to reach out and let us know 🌈

4 months later

Maybe this question has already been answered – but I can not find it. After my first week I can see my interest, it also says monday is my payday but I don't see this (small) amount on my savings account. Will it be automaticly be added or do I have to do something to claim it?

Hey Arjan! If Monday is your payday and this is the first Monday, you'll automatically see the funds in your billing account once we send out the interest. If you don't receive it by the end of the day, please reach out to our support team via support@bunq.com 🌈

Write a Reply...