• Ideas General
  • Opgebouwde rente niet zichtbaar

Sinds gisteren zie ik de opgebouwde rente in juli niet meer en lijkt hij per die dag opnieuw op te gaan bouwen. Waar is mijn rente van 1 juli tot 19 juli gebleven?

@New-Bronze-Tapir-700930491#279864 Heb je de meest recente versie van de bunq app geΓ―nstalleerd? Dit is gisteren namelijk gefixt.

De rente wordt misschien niet getoond, maar wel uitbetaald tijdens de eerstvolgende uitbetaling.

Ik heb de nieuwste app... eergisteren stond er nog een opgebouwd bedrag, gisteren stond hij op 0 en vandaag de renteopbouw voor 1 dag. Ik kan dus nergens zien dat ik recht op de eerdere rente

7 days later

Hoi Thijs, ik ben pas geregistreerd, maar klopt het dat je de opgebouwde rente niet ziet per dag, want de teller blijft op 0 staan. (Heb nog niet eerder rente ontvangen hier )
        dus we kunnen nu pas na een week zien wat de uitbetaalde rente is?
        bij andere banken zie je namelijk een dagteller met opgebouwde rente.
        alvast bedankt

@New-Champagne-Orangutan-241807531#280238 Ik heb geen idee eigenlijk! Zelf kijk ik nooit naar de opgebouwde rente, ik wacht gewoon af tot het gestort wordt. Het kan zijn dat deze functie het nog niet goed aan je weergeeft omdat je nieuw bent inderdaad, na een week zou dit wel goed moeten gaan lijkt me.

na de software update is de rente niet zichtbaar maar is gelinkt aan de uitleg pagina, ik denk dat dit een bug is

@beekie#280244
              Precies! In de Android app ga je nu via de rente knop naar together.bunq.com en krijg je de opgebouwde rente niet meer te zien. In IOS werkt het nog wel goed.

@sotirios-Black-Moose#280262 Why was this changed? I liked the old behaviour better...

@sotirios-Black-Moose#280262
                  If it is intended behavior, then why is it different for IOS and Android? It’s ok to have a link to the community somewehere, but when you select β€œinterest” you expect to see your interest.

I think it would be better to stay with the old design where you can see the build up interest and just add below the line Received interest this week a brief new text with the explanation. As it is now I do not think this is a design improvement.

i have open a ticket again for the bug

Hey @New-Pink-Dolphin-579095165#280270, @thijsoost#280264, @Anna-Magenta-Badger#280275 πŸ‘‹
                        This change took place on both Android and iOS devices, after the app's latest update.

We understand your expectations, and we'll take your feedback into account. If you have any more concerns, please feel free to share them here πŸ™Œ

@sotirios-Black-Moose is de app vandaag geupdate?
                          ik heb de ap eerder deze week geupdate maar nu staat er nog geen update klaar in playstore. ik kan de opgebouwde rente nog steeds niet zien met android en gaat nog steeds naar de uitleg pagina toe. en begrijp ik het goed dat de kezue rekening terug is voor rente betaling? deze kan ik ook nog niet vinden

@beekie#280287 Je kunt je totaal opgebouwde rente zien door een van je bunq Payday transacties te openen.

Zelfde hier, opgebouwde rente is ineens niet meer zichtbaar en wat ik ook probeer, ik krijg het niet meer tevoorschijn getoverd.

Niet waar. Je ziet wat de vorige betaling was, niet wat je deze week aan rente hebt opgebouwd. Dat kan ik nergens meer terug vinden.

Zonde dat de rente opbouw per dag niet meer zichtbaar is tot aan het moment van bunq pay day. Ik ben voorstander van hoe het was.