RaymondRookie
- Edited
ik heb 3 bank passen 1 voor mij zelf en 2 voor mijn kids hoe kan ik voor mijn kids een eigenrekening creëren?
ik heb 3 bank passen 1 voor mij zelf en 2 voor mijn kids hoe kan ik voor mijn kids een eigenrekening creëren?
Rekeningen >> Een nieuwe rekening creëeren?
Verder: delen van pasjes is volgens de regels van bunq niet toegestaan.
@DennisdeWit#74172 Interessant want als Bunq geen kinderen kan laten bijschrijven bij een account van papa en mama, ga je op termijn veel klanten missen(die de overstap niet gaan maken). Dus ik neem aan dat ze een oogje dicht doen voor het uitlenen van een pas aan je kids. Anders loop je kans huidige klanten kwijt te raken.
Zie dit bij Knab namelijk ook, ouders kunnen niet volledig overstappen rn haken af
Hoe ik het heb gedaan (tip van iemand anders): Kind een eigen bunq rekening laten aanmaken en laten connecten met mij. Op die manier werkt hij 100% in zijn eigen app en ziet niets van mij. Ik zie wel zijn rekening.
@Herman-Maroon-Kiwi#74273 Moet dat kind niet 18+ zijn om bij bunq een rekening te openen?
Nee, moet alleen geïdentificeerd worden door een betaling te doen van een betaalrekening van dat kind bij een andere bank. En ouder die reeds bij bunq zit moet toestemming geven.
Moet het minderjarige kind dan ook €7,99 per maand aan premie betalen..?
@Jason-Magenta-Panther#102268 Kind heeft idd een eigen (betaalde ) rekening nodig. Kan premium zijn, lid van een pack of joint. Helaas geen gratis optie meer
@Herman-from-the-Netherlands#74325 Wat als het kind geen betaalrekening bij een andere bank heeft?
@Valerie-Olive-Kiwi#102281 Je kan ook zelf vanaf een andere bankrekening een betaling doen. Het hoeft niet per se van het kind te zijn.
En als je die niet hebt dan heb je pech en moet je dus eerst een bankrekening elders openen. Je kan niet met een overboeking vanaf een bunq rekening bewijzen dat jij het bent.
@Valerie-Olive-Kiwi#102281
Ich denke der Anmeldeprozess für Kinder wurde vereinfacht... https://together.bunq.com/d/13797-danke-anmeldung-f-r-kinder-mittlerweile-sehr-einfach
Ich habe meiner 8jährigen Tochter vor wenigen Tagen ein Travellercard-Konto eröffnet und es brauchte kein zweites Kinderbankkonto zur Legitimation.
@olli#102318
Bedankt voor de informatie!