• Beëindiging bunq more

Ik lees net dat mijn bunq More account zomaar beëindigd word.
terwijl eerder aangegeven is dat dit kon doorlopen tot de pinpas verviel (nog ruim een jaar dus).

Daarnaast een beetje onzin om mensen te forceren een zogenaamd groene rekening te nemen.
Ik ben al CO2 neutraal daar hoeft "mijn bank" niet in te beslissen voor mij!

Daarnaast ben ik (en vele met mij waarschijnlijk) prima tevreden met basis functies en ben ik geen Premium met onzinnige functies nodig.

@Arnold-Silver-Jaguar#154677 Je wordt niet geforceerd om een groene rekening te nemen. SuperGreen is een extra pakket wat je erbij kunt nemen, maar dit is niet verplicht.

Leute alle müssen kündigen nur Dan kommen kostenfreie Konten zurück hören wir auf uns wie Lämmer zur Schlacht ank führen zu lassen. Nur gemeinsam kann etwas verändert werden.

@pbruins84#154682 wacht maar.. ze begonnen met een extra kaart, nu een extra abonnement, voor je het weet is dat het enige wat ze aanbieden.
        heb inmiddels in de afgelopen jaren wel geleerd dat abonnementen niet heilig zijn bij bunq.

Kan het zijn dat ik iets mis? Het Premium abonnement blijft toch gewoon ongewijzigd? Er is alleen een keuze bijgekomen voor green, maar dat is een optie. Geen verplichting.

Wat wel verplicht is, is dat je ineens geforceerd uit een pakket gezet word en vervolgens voor je bunq joint meer moet gaan betalen. Dit is exact zo een naaierstreek als met dat abonnement voor een euro tot je pas verloopt. Ook daar werd je gedwongen tot een ander abonnement. Nu weer. Bunq is inmiddels de duurste bank en ook met die handige extra features die vervolgens ook nog eens extra kosten.

Ik kan iedereen beloven dat in 2022 je 19,95 betaald voor je bunq premium.

De free abboś verdwijnen volgens mij gewoon, als ik het zo lees. Wat een gedrocht van een mail, geen touw aan vast te knopen, alleen dat je na drie maanden moet gaan betalen. Weinig keuze. Opvallend dat discussies bij bosjes worden gesloten door Bunq als het ze niet lijkt te bevallen.

@pbruins84#154682 An sich ist das richtig. Dennoch ist das eine absolute Frechheit was heute passiert ist. Das ist kein Abo für ein Fitnessstudio. Hier geht es um ein Bankkonto. Da ist eine Voraussetzung, das man sich darauf verlassen kann, das nicht willkürlich grundlegende Änderungen vorgenommen werden ohne die Kunden zu informieren. Und das jetzt ein Diskussionsbeitrag nach dem anderen geschlossen wird, ist das allerletzte. Sich hier auf die Community Richtlinien zu beziehen ist absolut fragwürdig. Das ist hier kein Spaß-Forum. Man vertraut bunq sein Geld an.
                Sorry Freunde von bunq. Das wird auch viele, viele Kunden Kosten. Das ich 99€ für die Green Card verschwendet habe, ist nur ein zusätzlicher Negativpunkt. Als hätten wir alle im Moment nicht genug Ärger. Eine katastrophale Entscheidung. Schade.

We love to listen to your ideas and thoughts on how to make things better. Unfortunately some continued with unconstructive feedback that is not in line with together guidelines. https://together.bunq.com/d/6226-together-community-guidelines/17 Therefore we’ve decided to close this topic for a while. We look forward to reopening this topic soon to hear your constructive feedback. Only thanks to your feedback can we continue to create an app you love to use. And only in constructive form can we actually translate your wishes to something great. Thanks for your patience 🌈

bunq locked the discussion.
                      Write a Reply...