- SimonAceCO2 Saver
In 2016 ben ik met bunq begonnen met een gratis account. Sinds de introductie van bunq Joint ben ik betalende klant en ben ik volledig overgestapt van ING maar bunq. Sindsdien heb ik nooit, maar dan ook nooit problemen gehad met het bankieren. De online bankervaring is in mijn ogen dan ook perfect. Deze bankervaring kan onmogelijk gratis zijn / blijven.
Mijn vraag aan de early bunq users is dan ook: waarom zou je als vroege gebruiker een levenslang gratis account moeten houden? In het begin hebben we namelijk geprofiteerd van een gratis en later goedkope bankervaring. Bunq is in de tussentijd meer volwassen geworden en heeft grote ambities voor de toekomst. Waarom bunq niet supporten met een nette maandelijkse bijdrage van €5,- tot €10,-?
Ik ben het met overigens met iedereen eens dat de communicatie van bunq tekort is geschoten. Ook de manier waarop ze deze wijzigingen doorvoeren voor met name de Joint en Green Card gebruikers (die al het nodige hebben betaald of betalen) zijn me erg tegengevallen. Hier zal wat mij betreft nog een handreiking door bunq moeten worden gedaan.