• Nieuwe app

Geen vraag maar opmerking: als iedereen nu gewoon rust bewaard en kijkt wat er anders is dan mag je concluderen dat de nieuwe app wel degelijk goed werkt en heel overzichtelijk is. Even een paar minuten investeren en je Free Intelligence gebruiken en je komt een heel eind!

Als developer ben ik een early adapter, ik houd van innovatie en daarom gekozen voor bunq. Maar deze update is niet goed getest, en de verandering heeft te veel slechte punten.
    Ik heb een super green business abonnement, maar mijn zakelijke rekeningen werken niet lekker ๐Ÿคง
    Nee deze update had meer getest moeten worden, en vooral iets moeten doen met de feedback van hun beta test gebruikers.

@Marcel-Orange-Llama#175714 Hi Marcel,
      Thanks for your great feedback ๐Ÿ™Œ

We already have a topic for feedback about V3, it would be great if you could leave your comment there: https://together.bunq.com/d/30470 and refrain from creating new thread about V3 in order to help us keep Together clean

Thanks in advance!

I will hide this topic as it's a duplicate. We hide duplicate topics to keep Together clean ๐Ÿงน and clear. This is in accordance with our community guidelines

bunq locked the discussion.
          Write a Reply...