StanleyAce
Ik heb elke keer gedowngrade naar V2 omdat ik helemaal geïrriteerd raakte van de V3 update. Echter wordt de update je zo erg opgedrongen dat ik de strijdbijl maar heb begraven...
Ik baal nu een stuk minder omdat de foto's terug zijn in de app en dat alleen maakt de app al zoooo veel beter. Ik ben ook blij dat de light mode terugkomt.
Ik zal V3 dus niet helemaal meer afzeiken MAAR,
●Maak alsjeblieft het kaartoverzicht weer als in V2, dat was erg duidelijk. Je zag namelijk een full image van de passen, je wist meteen welke het was en alle opties stonden er overzichtelijk onder.
●Zorg er alsjeblieft voor dat je kan kiezen welke rekeningen opgenomen kunnen worden in het totaal saldo.
●Ik vind de bolletjes met info in het scherm eigenlijk best mooi in het app, alleen de informatie gaat eigenlijk helemaal nergens over. Ik zou het fijn vinden als ze beter te personaliseren zijn. Dat je per bolletje de informatie kan instellen die je wilt zien. Zou fijn zijn als je dan uit een hele lijst kan kiezen met dingen die je daar zou kunnen weergeven. Een beetje zoals je een modern dashboard in een auto kan instellen. Ook zou het fijn zijn voor sommige klanten als je de bolletjes compleet uit het scherm kan halen.
●Wat is precies het nut van US behalve de marketing? Dat staat me echt in de weg. Heel jammer van bunq. De marketing is voor premium gebruikers echt niet nodig tenzij jullie per se willen dat ik supergreen user word. (Spoiler: gaat nooit gebeuren).
●Stel een lijst optie in bij het ME-overzicht. Nu met die fotootjes er bij kan ik wel wennen aan de tegeltjes, maar veel mensen vinden een lijst overzichtelijker en dan zou de optie heel erg welkom zijn.
Kortom, ik ben blij dat er dingen verbeterd worden en ik heb geaccepteerd dat terugdraaien van de update toch geen optie is. Maar luister alsjeblieft naar de terechte kritiek van betalende klanten over de marketing binnen de app en het 'US' tabblad.
Groetjes een soort van tevreden bunq gebruiker! ♥️🌈