• Ask the Community
  • Wie lang bleiben wir noch eure Beta Tester?

Hier ook vandaag geweigerde betaling die ik via online kaart laat lopen. Moet ineens online kaart activeren (???). Het is dat ik het toevallig zie en hoop op te kunnen lossen. Anders straks aanmaning te verwachten

I've opened a ticket over a week ago, and haven't made any progress at all. The last response was "just use one of your physical cards".
    Yep, if course, that's why I've got a bunq account. Maybe I should use one of the cards that aren't so rainbowish...

What is really worrying is that this very serious bug seems to have impacted a lot of people for almost 24h and I can't find any communication from Bunq about it.

@Manuel-Purple-Falcon#181268 Volgens mij is de bug al veel langer dan 24 h. Heb het probleem over de geblokkeerde passen al veel eerder (meerdere keren) op het forum langs zien komen; en had bunq gevraagd of ze hierover konden communiceren, maar dat had helaas geen effect.

Just apparent by now that they messed up the online cards when introducing the „fix“ for them not showing in V3. Not sure what exactly they changed, but it resulted in all kinds of problems.

I only use a couple of online cards personally so after V3 release I just deleted all the old ones and created new ones, as they don‘t suffer from the same problem (they‘re apparently just virtual Travel Cards). But not everyone can or want to do that 🙁

@Manuel-Purple-Falcon#181272 Ja, dat geeft wel aan dat het niet goed opgelost is. Misschien moeten de gebruikers zelf nog een actie doen om het probleem helemaal te verhelpen, maar dat is helaas niet duidelijk, door gebrek aan communicatie. Het probleem is ook niet goed beschreven door bunq.

I just had an answer on my support ticket. They say the issue has been fixed and an app update has been published on the store (not yet available to me).

@Manuel-Purple-Falcon#181286 We zullen zien. Mijn vertrouwen is compleet verdwenen.
                Als dat zo is, had bunq dit in elk geval openlijk moeten communiceren. Het lijkt wel alsof ze het liever verborgen houden.

@Johannes-Golden-Dragon-2138067539#181290 I totally agree that these bugs and the way they have been handled by Bunq is completely out of standards regarding a banking app.

Bunq just tweeted about the online card issue : "Some users notified us with issues regarding their Online Cards. We dove in and fixed it for you! Thanks for letting us know "

@Erik-Jan-Red-Unicorn#181301 Mijn bespaarde tijd staat na het photoshoppen van de rekening-afbeeldingen door onleesbare saldo’s ook op - 1 maand. 😣

@Cor-Meskers#181259 Hier ondertussen de betaling maar overgezet naar een iDeal betaling ipv via online pas. Nu wordt betaling gelukkig wel geaccepteerd 👍🏻

@Manuel-Purple-Falcon#181304 Er is een begin met de communicatie 😊

Als gebruiker zou ik willen weten:
                          - in welke periode heeft het probleem zich voor gedaan
                          - wat was precies het probleem en op welke manier is het opgelost

Ik merk dat de communicatie steeds extreem summier is.

Heb via twitter gevraagd wat de oorzaak van het probleem is. Ik vermoed ook dat het sinds de “fix” vorige week geïntroduceerd is (sindsdien worden de problemen al gemeld op together) Ik ben ook benieuwd of deze fix geen ander probleem geïntroduceerd heeft.

Write a Reply...