marcelAce
gebruik tikkie tussen rabo/abn en bunq, als je haast hebt
gebruik tikkie tussen rabo/abn en bunq, als je haast hebt
@beekie#285306 Hi Marcel, ik heb niet perse haast maar ik maak me vooral zorgen. Normaliter stond mijn geld direct op de Rabobank. En nu heb ik een groot bedrag overgemaakt en duurt het schijnbaar langer. Deze is ook niet via instant payment verstuurd op de een of andere manier..
@New-Pink-Aoudad-589702012#285308
als je op de transactie drukt staat er onderaan verwachte aankomst.
als er staat "vandaag" of gearriveerd zal het vandaag bijgeschreven moeten worden .
@beekie#285309 Er staat inderdaad al Gearriveerd, echter zodra ik Rabobank aan de lijn heb geven ze aan niets te zien..
@New-Pink-Aoudad-589702012#285308 Het kan soms zijn - door meerdere redenen - dat een betaling niet verzonden kon worden als Instant Payment. Bijvoorbeeld doordat er even een hapering zat bij de verzendende en/of ontvangende bank. Geen paniek! De betalingen wordt vervolgens verzonden als reguliere SEPA transactie. Deze duren 1-2 werkdagen. Geld vandaag verzonden kan binnen de komende 48 uur arriveren.
Krijg zojuist reactie vanuit bunq support centre. Het zou schijnbaar als een reguliere IBAN transfer zijn overgemaakt ipv instant. Blijft in dat geval vreemd waarom deze nog niet ontvangen is.
@New-Pink-Aoudad-589702012#285312 Is het al meer dan 48 uur geleden dat je de betaling hebt overgemaakt?
Hi Ruben,
I'm going through the same now. What was your outcome?
@New-Cyan-Impala-1150350707#285966 Hey Cristiano 👋 Thanks for reaching out!
I understand an outgoing payment you made hasn't yet been received. Please keep these processing times in mind for various payments. If these time frames have passed, and your payment has still not been received, please reach out to support and let them now. They'll be happy to assist you further and make sure your payment gets where it needs to go 🚀
beter gebruik je tikkie ap, gaat veel beter en sneller
als beide rekeningen van u zelf zijn
@New-Pink-Aoudad-589702012#285312 Heb je het geld uiteindelijk ontvangen? Ik zit in dezelfde situatie.
@New-Salmon-Hyena-3116912858#287412 ING ondersteunt geen uitgaande Instant Payments. Hierdoor duren betalingen van ING naar bunq 1-2 werkdagen. Heb je de transactie na 3 werkdagen nog niet ontvangen, dan kan je een in-app betaalonderzoek starten.
Zelfde situatie hier. Een betaling gisteren op tijdstip 10.45 AM van een GROOT bedrag naar mijn ABN Amro rekening heeft de Bunq status 'Gearriveerd' maar er is niets gearriveerd bij ABN Amro.
Had the same in the past. Sent money and it shows payment arrived in the bunq app. Contacted bank where I sent money, and they didn't see anything, after 20 days Bunq returned money to me after contacting support.
There is a timeline
Payment Sent - 25 Jan 2024
Payment Returned - 14 Feb 2024, with description:
RTN OF SEPA PYT FOR AMT 2500.0, V/D 2024-01-26, E2E id NOTPROVIDED, RR04, IN F/O Interactive Brokers Ireland Limited, Regulatory Reason.
Looks like something going on with bunq outbound transfers.