- Edited
Hello Cornelis ππΌ
The fastest way to close your bunq account is by following these steps:
- Go to Profile
- Select Plan
- Tap on Close Account
- Select Close my account.
More info about closing your account: https://together.bunq.com/d/18035
Hello Cornelis ππΌ
The fastest way to close your bunq account is by following these steps:
More info about closing your account: https://together.bunq.com/d/18035
Als je 1 van je (sub)accounts wil verwijderen, ga dan naar de rekening, klik op het tandwieltje rechtsboven, en klik onderaan op 'Rekening opheffen'.
De rekening wordt dan gearchiveerd, en kan eventueel binnen 60 dagen weer geopend worden.
@jacobo-Purple-Llama#235078 Nietβ¦. Het is een rekening die nooit geactiveerd is wegens administratieve redenen. En ik kan die op deze wijze niet opheffeb
@New-Maroon-Squirrel-3018920067#235082 Please contact support from the account in question so we can further assist you π
Profile > βοΈ > scroll down > Need help? Get support
Looking forward to it π
Het lukt me niet om een subaccount op te heffen
@Mounir-Aquamarine-Llama#272983 Waarom niet? Zie je een foutmelding?
Ik heb een gratis spaarrekening geopend en wilde mijn man toevoegen en dat is goed gegaan en toen had ik ineens twee spaarrekeningen een alleen voor mij en een gezamelijke spaarrekening. Dat wil ik helemaal niet en weet ook niet of ik nu voor moete betalen dus heb ik de gezamelijke rekening verwijderd. Klopt het wat ik doe
@New-Brown-Ferret-1953204712#276319 Je kunt inderdaad een rekening sluiten als je die niet meer wenst te gebruiken. Of je meerdere spaarrekeningen kunt hebben zonder extra kosten is afhankelijk van welk abonnement je gebruikt.
@bunqVitaly#235078 Iβm somehow charged 17,99 but I never asked for this subscription. So now my account is ik dept for 19,99. If I close my account will I be fine?
@thijsoost#276330 ik moet opeens 19,99 betalen terwijl ik nooit om deze abonnement heb gevraagd wat gebeurt er als ik nu mijn account verwijder komt bunq dan niet achter mij aan?
@New-Olive-Badger-2314015680#282944 Dit komt doordat je niet binnen 30 dagen je Easy Green proefperiode hebt opgezegd, zie: https://together.bunq.com/d/38725
Je kunt je account niet sluiten als je nog openstaande betalingen hebt.
@thijsoost#282945 ik heb de app net 1 maand en als ik mijn account wil verwijderen kan dat gewoon hij geeft geen foutmelding aan!
@New-Olive-Badger-2314015680#282947 maar gaat bunq dan niet achter mij aan?
@thijsoost#282945 daarnaast staat er ook dat mijn trial morgen pas afloopt das toch raar en er is nu al geld afgeschreven
@New-Olive-Badger-2314015680#282950 Geen idee π€·πΌββοΈ
Als je vragen hebt kan je contact opnemen met bunq support
@thijsoost#282951 als ze een keer reageren zou fijn zijn lol
@New-Olive-Badger-2314015680#282952 Reactie kan een aantal uren/dagen op zich laten wachten, tot maximaal een week
Hey there, @New-Olive-Badger-2314015680#282952 π
Your patience as you await a response from our support team is greatly appreciated π We're having an increased workload recently, but we're doing our best to assist you as fast as possible π In the meantime, you can also follow the steps here to use our SOS support option and receive help in 10 minutes β
Wat gebeurt er met je geld als je je spaarrekening opzegt en het bedrag niet kan overmaken naar je main rekening? Ben ik dan mijn spaargeld kwijt?