• Entrepreneurs
  • Creditcard

I cannot order a creditcard

Please help me because I’m going on holiday soon. It says verifying your documents, then it says documents OK and it gets stuck at ‘verifying your documents again. It keeps looping. I just want that creditcard.

@Ilias-Green-Jaguar#254621 Hi! Has your account been verified by bunq? How long ago did you open your account?

Bunq is an official bank, and is legally required to make sure that it's customers are allowed to open an account. During signing up for bunq, you needed to provide a picture of an identity card, record a video, and maybe provide more information (depending on where you live).

Now bunq has to verify all your information. How long this takes, depends on the readability of your picture, the quality of your video, and how busy bunq support is at the moment. This can take anywhere between 5 minutes and ±2 weeks.

Be patient, and you'll receive a notification when your account is ready to use!

Then you'll be able to order your card.

Ik ben al 5 jaar klant bij bunq. Heb meerdere kaarten besteld gedurende die periode. Dit is wel een nieuw apparaat waar ik op zit.

Ik zit al twee weken op dit apparaat. De eerste 24 uur kon ik inderdaad geen geld overmaken etc. Dus daar ligt het niet aan.

Zojuist gedaan, dankje Thijs!

@Ilias-Green-Jaguar#254626 Vergeet wanneer je reageert op iemand niet op het "reageren" icoon te tikken, anders krijgt de ander geen melding van je reactie!

11 days later

Mijn creditcard is na 4 horror weken, waarvan ik de eerste 2 weken niets kon aanvragen, eindelijk vandaag verzonden. Nu krijg ik vanochtend te horen dat het binnen 5 dagen binnen moet zijn. Net te laat voor mijn vakantie dus. Volgens de app vorige week moest hij 26 juli al binnen zijn. Is er een mogelijkheid dat ik de pAs ergens ophaal? Anders loop ik mijn boeking mis van €1100 :(

@Ilias-Green-Jaguar#256770 Helaas kan je je pas nergens ophalen, maar je kan je creditcard al wel toevoegen aan Apple Pay of Google Pay en daarmee betalen.

Ja maar het is niet mijn schuld dat het zo lang heeft geduurd. Dit is een vrij ernstige tekortkoming van Bunq, ik kan er niet op bouwen zo. Hij had allang al binnen moeten zijn, en daarom had ik dus een boeking gedaan. Het enige wat ik nou te horen krijg is “pech”.

@Ilias-Green-Jaguar#256804 Tsja, ik vind het ook vervelend om te horen dat je je pas niet tijdig binnen hebt, maar ik ben ook maar een gebruiker dus ik kan er weinig aan doen 🤷🏼‍♂️

Overigens gebruik ik m'n fysieke passen vrijwel nooit, ik gebruik Google Pay voor al m'n pinbetalingen.

Write a Reply...