RonaldRookie
Hoi, ik wil mijn rekeni g opzeggen bij deze pruts bank. Maar hoe doe ik dat. Blijf nu een rekening krijgen van ongeveer 8 euro.
Ik wil het opzeggen, omdat ik geen eens een betaalpas krijg? Snap er geen snars van.
Hoi, ik wil mijn rekeni g opzeggen bij deze pruts bank. Maar hoe doe ik dat. Blijf nu een rekening krijgen van ongeveer 8 euro.
Ik wil het opzeggen, omdat ik geen eens een betaalpas krijg? Snap er geen snars van.
@New-Strawberry-Tapir-3919537180#255113 Heb je wel een betaalpas besteld? bunq biedt meerdere soorten passen aan. Afhankelijk van je abonnement kan je 1 of meerdere passen gratis bestellen. bunq weet niet welke pas je wilt, dus je kan ze zelf bestellen in de app. (Onder Home -> Meer)
Onder Profiel ->βοΈ-> Mijn abonnement kan je je abonnement aanpassen.
PS: Als je een pas besteld, kan je de kaart al direct gebruiken met Apple Pay of Google Pay, voordat de fysieke kaart bezorgd is.
@New-Strawberry-Tapir-3919537180#255113
Hi π,
I am sorry you think like this about bunq.
At this document all the needed info on how to close your bunq account:
π https://together.bunq.com/d/18035-how-do-i-close-my-bunq-account
If you check the invoice you received (and available also in your profile in the App), you can see what and why you had been charged.
Have a great day βοΈ
GG
Ik heb een pas besteld. Ik dacht dat die automatisch werd opgestuurd. Stom van mij. Dank je wel Peter B voor je antwoord.
Ik wil mijn rekening stoppen, hoe doe ik dat?
Hey @New-Aquamarine-Dromedary-370702635#295864 π Thanks for being a part of the community!
Please note that this is a public platform, so for direct assistance from our support team, you can connect with us through this link or by following these steps in the bunq app:
Weβre sorry to hear youβd like to close your account. If you have any feedback, weβd love to hear it.
The quickest way to close your bunq account is by clicking here or following these steps:
If you ever decide to return, you can simply log back into the app and reopen your account instantly. Weβd be thrilled to have you back π