• Sustainability
  • Is er een storing?

Ik verwacht een tikkie

@klaproos76#256609 Hoi Rosalina! Er is momenteel geen storing. Tikkie is van ABN AMRO, en die bank verstuurt niet altijd alle betalingen naar bunq als Instant Payment. Hierdoor kan het soms 1-2 werkdagen duren tot het geld op je rekening staat.

Wil je het geld direct op je rekening hebben? Gebruik dan niet Tikkie maar bunq betaalverzoeken!

Ik verwacht ook een betaling normaal gesproken hoort het meteen aan te komen maar vandaag niet?

@New-Mauve-Mouse-2362086922#256643 Hoi Ramon! Het kan zijn dat er vandaag problemen zijn met Instant Payments tussen ABN AMRO en bunq. Transacties worden dan verstuurd als reguliere SEPA transactie. Deze duren 1-2 werkdagen.

2 years later

De uitgestuurde betaalverzoeken kunnen niet betaald worden door mijn klanten. Er volgt een foutmelding. Is er een storing bekend en is het bekend wanneer deze kan worden opgelost?

@New-Purple-Guanaco-293650910#295774 Hiervoor kan je het beste contact opnemen met bunq support! Noem dan ook even welke foutmelding er optreedt

Er is volgens mij inderdaad een storing als mensen via iDeal een request willen betalen. De dropdown met banken wordt niet geladen en deze foutmelding volgt:

@mmichael1991#295783 Bij mij werkt alles weer naar behoren

Hey @New-Purple-Guanaco-293650910#295774 and @mmichael1991#295783 👋

It seems that you're currently experiencing a bug. Our developers are already aware of the situation and are working on a solution for you. (This has also been reported in this topic 📌) Before they can release a fix, they will thoroughly test everything, which takes time. This is done to make sure everything runs smoothly and to give you the best possible bunq experience. Once a fix has been released, you’ll be notified in the app 🚀

For any further questions or assistance, you can always contact our team via our in-app support center or at support@bunq.com 🌈

Write a Reply...