TimChamp
Het is maar waar je je druk om maakt. Ik heb liever dat tijd en aandacht wordt besteed aan features die bunq een nog betere bank maken 🤷🏻♂️
Het is maar waar je je druk om maakt. Ik heb liever dat tijd en aandacht wordt besteed aan features die bunq een nog betere bank maken 🤷🏻♂️
I don’t care for a fully custom design, but do find it inconvenient that all my bunq cards look so similar.
As soon as possible ✋
While I do think that everyone has the right to be who they want to be, I think that bunq should still give their customers an option to get a bank card with a different design, and / or let customers order cards with custom designs.
The rainbow card is nice, but can pose a threat when you're traveling in countries where being who you want to be isn't as well accepted as here.
In the mean time, I'm getting a cover as well.
Al is het inderdaad maar om de verschillende kaarten uit elkaar te halen.
Het zal gaaf zijn als er een mogelijkheid zou zijn om pasjes een ander design te geven.
Het gaat voor mij om twee dingen:
Reclame: Het is oké om het logo van de bank op een pas te hebben maar ik vind het huidige bankpas van Bunq nu te opvallend. Keuze uit een ander design zou leuk zijn, maar het coolste is natuurlijk het uploaden van een eigen design 😁.
Veiligheid: Na het incident in India vind ik dat er actie ondernomen mag worden. Bijvoorbeeld: een optie voor een neutrale design.
Andere banken hebben al de mogelijkheid om een eigen design te uploaden (zoals ING), het zou erg gaaf zijn als Bunq dit ook zou kunnen.
2 jaar geleden stond dit al op de wishlist, inmiddels nog steeds niet mogelijk. Zeker nu je meerdere passen in Applepay kan hangen is nog handiger als je de kaart een andere look kan geven.
Buena idea si! Así podríamos hacernos a nuestro libre gusto
Ik snap niet waarom dit nog steeds niet mogelijk is. Ik weet zeker dat de designers bij Bunq zelf dit ook niet willen. Als je zowel de Meastro, Mastercard en Travel Card hebt is het amper te onderscheiden. Dan is er toch gewoon wat mis met je design? Naast de fysieke kaarten is het ook een ramp in je Apple Wallet. Kijk eens naar N26, daar hebben alle rekeningen; de gratis N26 persoonlijke/zakelijke rekening, de N26 You en de N26 Metal rekening een eigen mooi en strak design die goed te onderscheiden is en een mogelijkheid om zelf kleuren te kiezen. Zo iets moet toch ook mogelijk zijn bij Bunq?
I would not need different designs for my physical cards. But maybe a more neutral card for some less tolerant countries would be a good thing. For the ApplePay Wallet however it would be very handy if the different in maestro, debit and credit was better visible in the upper part of the card. Especially if you have more cards stacked and the words that make difference now are actually hidden.
Would love it
Ik snap hier werkelijk niets van. Zoveel klanten die er om vragen. Voldoende aanleiding. En een kans om weer een s te benadrukken wat een kick-ass bank dit is. Kom met zwart, titanium, roze en doorzichtig. Jullie willen je onderscheiden cannabisteelt banken.. dat willen wij met onze passen omdat we altijd de verkeerde pakken..
*huh... canabalisteed = van andere
This issue is from 2017 - is there any news about what's the status for something like this?
I'm sure that there are many users that would cancel their cards and reorder a new one with a custom image which would certainly pay for the implementation
@Hannes-H93#131019 Age of a topic doesn't say anything about the likeliness of implementation. Votes also are no guarantee that something will come, it just means bunq will consider it. As for the current status please see my previous comment: https://together.bunq.com/d/522-custom-card-images/47
Ik wil ook graag meer optie qua pas uiterlijk, lijkt me eenvoudig te regelen en biedt veel gebruiksgemak
Ik zou gelimiteerde uitgaves doen. Bijvoorbeeld, alleen deze maand een kaart te bestellen met een afbeelding van de Hollandse Meesters (schilders).
Dan heeft het iets exclusiefs.
@Wanja-Purple-Penguin#160832 Dat heeft ING ook, kost eenmalig bijna €10
Het lijkt me inderdaad een goede optie die bunq ook zou moeten aanbieden👍
Ik wil graag ook kunnen kiezen wat voor layout de cards hebben en bij voorkeur ook de optie om een eigen layout te maken. Sowieso de kleuren die de kaarten nu hebben zijn vreselijk. Bij een zakelijke kaart al helemaal.
On internet you can create card stickers on various websites! ✌🏻