Is het mogelijk om een gezamenlijke spaarrekening te open met mijn man zonder dat we aan een abonnement vast zitten waarvoor we maandelijks moeten betalen?
Gratis gezamenlijke spaarrekening
@New-Navy-Capybara-1465065718#276960 The Easy Savings plan includes a Joint Savings account and comes with no monthly costs π
You can also check all the available plans here: https://www.bunq.com/benefits
Nou Maaike, is het je ondertussen gelukt? Mij niet! Iedere keer als ik mijn partner toe voeg aan de spaarrekening, kan hij die alleen accepteren door akkoord te gaan met het Easy Bank pakket (betaald).
Hey there, Antje @New-Lavender-Salamander-3764296529#278568 π
It's indeed possible to have a Joint Savings Account with another user while both using the Easy Savings plan. However, please keep in mind, that it's not possible to add another user to your already open Savings Account after creating it. In order to utilize the Joint Savings Account, you can follow the steps found here π
If the user doesn't currently have 1 Savings and 1 Joint Savings Account when attempting to accept your invitation, and still getting a prompt to upgrade their plan, please let our support team know, and they'll promptly assist you π
- Edited
Beste Thijs, Antje en Maaike, ik kan niet zeggen of er tussen april/juni van dit jaar en nu zaken veranderd zijn, maar een (ook gratis) gezamenlijke rekening is onder gratis Easy Savings wel aan te maken, c.q. wordt wel ondersteund. Het gaat het makkelijkst als de andere persoon eerst al een Bunq Easy Savings heeft aangemaakt, anders wordt de gemeenschappelijke rekening zijn/haar ENIGE Easy Savings account. Maar ook het uitnodigen van een persoon die nog geen rekening heeft, kan, MAAR dan gaat het proces pas verder als de persoon zich, op eigen initiatief, bij Bunq aanmeldt. Hij/Zij krijgt NIET een mailtje met een uitnodiging om dat te doen.
ThijsProdigy
@New-Scarlet-Jerboa-2384406754#283326 Klopt! Je kunt een gedeelde spaarrekening aanmaken op het gratis Easy Savings abonnement.
Na alle gebruiksaanwijzigingen doorgelopen te hebben, en uitgevoerd, is het nog steeds niet gelukt een gratis gezamenlijk abonnement af te sluiten met Easy Savings. Zodra ik mijn partner toevoeg ontvang ik "Partner Partner heeft je uitgenodigd voor een Gezamenlijke spaarrekening."
Doe ik het op een andere manier, contact toevoegen, dan wordt ik ook weer omgeleid naar betaald abonnement. DAT WIL IK NIET!!!!!!!!! Help....
Terwijl niet mijn partner het heeft aanvraag maar ik. Wordt er gek van.
Hey there, @New-Lime-Dugong-3185652578#283883 π
By using the Easy Savings plan, you should be able to open both a Savings, and a Joint Savings account as explained here π
Since this isn't the case while trying to open your Joint Savings Account, please reach out to our support team, so they can further look into this π
Vandaag is er 2.99 van onze gezamenlijke spaarrekening afgeboekt, terwijl deze spaarrekening gratis is.
Hoe kan dit. Is er een fout gemaakt? Ik heb geen gezamenlijke rekening aangevraagd
VioletAce
@New-Azure-Puma-687533761#288718 Hey there Cornelis π
Thank you for reaching out to us π I'll gladly help you out!
Easy Savings account in in fact a free plan, and our Easy Bank plan costs 2.99 EUR/month. I checked your account and I can see the person you have your Joint Savings Account with is, in fact in our Easy Bank plan. And thatβs why you received this invoice in your Joint Savings Account, our Easy Bank plan is 2.99 EUR/month. Please, have the person you have this account together with, open a ticket about this and we can review this invoice together! If they reach out to us within 24 hours of this invoice we can refund them this amount after changing the subscription plan π
You can reach out to us from the bunq app or you can send us an email to support@bunq.com with your email address that's linked to your bunq account π
Ik heb een uitnodiging verzonden voor een gezamenlijke rekening. Die is aangekomen in de email van degene die ik heb uitgenodigd. Onderaan de email kiest deze persoon dan "accepteer uitnodiging". Dan kom je op een webpagina van Bunq en dan kun je kiezen voor "ik heb al een bunq rekening", wat het geval is. Als je daar op klikt dan kom je in de Bunq app van degene die is uitgenodigd, maar daar staat helemaal geen button om de gezamenlijke rekenig te accepteren! Bij mij die de uitnodiging heeft verzonden staat wel een button "gezamenlijke rekening (met daaronder "in afwachting"). Valt me erg tegen van Bunq. Ergens in het proces gaat er iets mis, waardoor degene die is uitgenodigd, geen mogelijkheid ziet om de uitnodiging te zien en te accepteren. Wie kan dit oplossen?
JoAce
- Edited
Hi @New-Jade-Ewe-1871873675#297820 π
Thanks for taking a part in our community! This looks like a potential bug. Thank you for addressing it. Could you please reach out to our support center with a video-recording or screenshot so we can locate the issue?
You can always contact our support center either by in-app or by mailing support@bunq.com π
StefanRookie
Wellicht heeft de persoon een bunq account op een ander mailadres dan dat de persoon de uitnodiging heeft ontvangen?
Kan je die uitnodiging ook op een andere manier bij die persoon krijgen, of is enkel het opvoeren van een mailadres mogelijk wat betreft uitnodigen rekening?
Zo niet, dan lijkt mij dat inderdaad ook een bug.