JosephRookie
- Edited
Heb sinds 19 augustus geen rente meer ontvangen en als ik contact zoek met bunq via de app krijg ik onzinnige algemene info via die "bot".
Ben er best boos over.
Ten eerste had ik een Easy Savings (only) afgesloten.
Daarbij ook aangegeven de geen easy green (oid) te nemen.
Had de betaalrekening op proef gekregen en ook daarvan aangegeven daar geen gebruik van te willen maken.
De rente van de spaarrekening werd danook de 1e van de maand op de spaarrekening bijgeschreven.
Plots wordt, zonder mijn toestemming, 22 juli de rente wekelijks op de betaalrekening gezet.
Daar kwam ik in augustus pas achter en toen heb ik na de betaling op de 19e, op 20 augustus alles overgeboekt naar de spaarrekening.
Nu krijg ik dus al vanaf de 19e geen cent rente meer van Bunq over mijn spaargeld.
Dit terwijl online nog steeds "Easy Savings" wordt aangeboden met de 1e vd maand optie.
In de opties blijkt nu alleen nog de optie Bunq Payday te bestaan en als je dan verder gaat zoeken blijkt dat bij het schuifje uit je geen Cashback en MassIntrest krijgt. Kennelijk is dit dan ook de productrente bij hen?!??
Dus tot zover je keuzevrijheid die Bunq kennelijk klakkeloos aan past naar hun (enige) keuze.
Mijn inziens is hier eenzijdig e.a. aangepast ten aanzien van mijn contract "Easy Savings".
Misschien gek anno 2023, maar ik voel mij zwaar besodemieterd door een organisatie die zich niet aan hetgeen is overeengekomen houdt.
Heb nog een ticket lopen maar gelet op het bedrag waar het over gaat zal er heel snel een reactie moeten volgen die ea hersteld anders is dit mijn bankroofervaring voor het leven.