LezzAce
2.6 (iii) als we van mening zijn dat je (geprobeerd hebt om) schade aan onze reparatie toe te brengen.
Neem aan dat hier Reputatie bedoelt wordt :)
2.6 (iii) als we van mening zijn dat je (geprobeerd hebt om) schade aan onze reparatie toe te brengen.
Neem aan dat hier Reputatie bedoelt wordt :)
Spijt dat ik vorige maand al de overstapservice heb ingeschakeld, nu maak ik geen kans op 10.000 :(
Neem aan dat er ook wel een mooie actie voor trouwe bestaande klanten komt toch :)
@Berry-Green-Butterfly#46635 Same here, net een paar dagen voor december de overstapservice aangevraagd. Wel pas in december definitief bevestigd, misschien dat het daarom nog wel meetelt.
Wat dacht je van gebruikers van het begin? 2 jaar geleden de overstapservice aangevraagd.. Wanneer worden wij eens “beloond”..
In de FAQ staat het volgende, wat eigenlijk wel op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden, voor klanten die al voor 1 december zijn overgestapt:
Wie kan gebruikmaken van deze actie?
De bunq Overstapweken zijn er voor gebruikers van bunq Premium of bunq Zakelijk die de Overstapservice in hun bunq account nog niet hebben geactiveerd.(mmm, heb die al eerder geactiveerd, dit telt niet voor me) Heb je in het verleden de Overstapservice op je bunq account al geactiveerd (ja dit klopt voor me), dan kan je op een ander account een nieuwe Overstapservice activeren en zo meedoen.(dus moet ik een 2e keer overstapservice aanzetten, maar ik heb geen andere bank meer?) Met beide manieren doe je één keer mee aan deze actie(ahhh, dus het is óf/óf? Dus dan is de regel 'Heb je in het verleden de Overstapservice op je bunq account al geactiveerd' van toepassing op mij en doe ik mee met de actie?).
Uiteraard weet ik bijna zeker dat dit trouwens alleen voor nieuwe klanten is om deze over te halen om volledig naar bunq over te stappen, wat ik natuurlijk helemaal begrijp. Maar het zou fijn zijn als er ergens een 'joker/bonus' ronde ofzo voor bestaande klanten zou worden gehouden. Al is de prijs maar een jaar lang gratis abo ofzo, of een mooi merchandising pakket.
@mmichael1991#46641 Wat dacht je van al 2 jaar kunnen genieten van alle awesome bunq features. I know I do :)
@Polderdijk#46662 De tekst laat inderdaad ruimte voor interpretatie. Als de actie geld voor bestaande én klanten die nog in december overstappen is er in mijn beleving er nog steeds een sterke incentive om nog dit jaar volledig naar bunq over te stappen.
Uitsluiten van bestaande klanten én klanten die net een paar dagen voor december de overstapservice hebben aangezet werkt alleen trucjes in de hand (bijv. een extra bankrekening ergens openen om (nogmaals, maar nu in december) een overstapservice naar je bunq te kunnen activeren.
Toen ik onlangs overstapte ontdekte ik dat de overstapservice niet mogelijk is bij en/of rekeningen. Dus als je zo'n rekening hebt gaat deze actie niet op. Ik geef het maar door om teleurstellingen te voorkomen.
Overigens kan ik me er niet druk om maken dat ik niet mee kan doen. Ik ben bijzonder tevreden met bunq en doe normaal ook niet mee aan loterijen.
Ze hadden in mijn ogen het geld beter kunnen besteden aan advertenties dan een prijsshow. Ben ook zeer tevreden over bunq, maar het moet geen loterij worden ;)
Klanten krijg en behoud je door een goed product en goede service te bieden. bunq heeft zowel een goed product als een goede service. Ik begrijp de gedachte achter deze actie, maar vind het echt niet bij bunq passen om klanten via een soort -vriendenloterij methode- aan jullie te binden. Ondanks mijn enorme waardering voor bunq vind ik dit soort acties echt heel zonde.
Daarnaast is het wederom erg jammer dat bestaande gebruikers, die al eerder de switch service gebruikt hebben, wederom de kans op een extraatje mislopen.
Zodoende even mijn gedachte over de actie, aangezien er niet in het topic van de actie gereageerd mag worden. Om toch nog even on-topic te blijven: houd er rekening mee dat als je de switch service wilt beeindigen hier kosten aan verbonden zitten.
@mmichael1991#46694 Eens, dit is geld weggooien.
bunq 🌈 kan ik ff niet meer volgen met dit soort rare acties die mijn inziens volstrekt niet passen bij bunq.
@JohnDo#46707 Helemaal mee eens. Ik kwam helaas niet meer in aanmerking voor die gratis actie met de Bunq Premium features tot 250€ of zoiets. Dan zag ik opeens allemaal gratis geld voor mensen die andere mensen recruiten en nu deze actie. Lijkt wel of Bunq een tekort aan geld probeert goed te maken door geld aan te bieden. Rare actie dit. Ik ga niet overstappen, omdat ik toch enkele functies bij andere bank niet kan missen (ook de lagere kosten), dus geen 10.000€ die mij kan overhalen.
@Jos-Golden-Unicorn#46714 Hoi Jos, ik vind dat de marketing strategy van bunq 🌈 niet altijd uitdraagt waar ik denk dat bunq voor staat. Bij mij roept dat in elk geval zo nu en dan verwarring op.
Geld weggeven is in mijn bescheiden optiek de slechtste manier van marketing, zeker zulke bedragen. En geld weggeven is een prima middel om mensen te laten doen wat je wil, maar wel om de verkeerde redenen. Vind niet dat bunq 🌈 daarin actief moet meegaan. Bovendien creëren geldelijke incentives op zichzelf nooit lange termijn relaties. Zo werkt dat psychologisch nu eenmaal. En geld weggeven is weinig creatief.
Voor meer dan 50k (wat dit kost) kan je heel veel bestaande klanten een leuk presentje geven... bijvoorbeeld
@JohnDo#46720 Ik denk daarnaast dat dit de klanttevredenheid niet ten goede komt. Als mensen nu volledig overstappen op bunq in de hoop wat geld te winnen en er vervolgens achter komen dat zij bijna 200 euro moeten betalen om de switch service te annuleren zullen mensen daar niet blij mee zijn.
@R#46724 Betekent dit dat ik mijn abonnement bij bunq niet op kan zeggen zolang de switch service actief is? Dit is me namelijk niet compleet duidelijk.
@Colin#46753 Dat durf ik niet te zeggen en kan je het beste even navragen bij support.
@R#46724 Staat uitdrukkelijk in de voorwaarden. Dan kun je niet veel anders dan jezelf facepalmen 🤣.
@Colin#46753 Lijkt me niet want bij opheffen annuleer je daarmee indirect je overstapservice. Wellicht werkt downgraden naar free wel maar dat lijkt me niet heel functioneel voor je primaire rekening.
Ik heb de switch service eind november aangevraagd en deze is vandaag ingegaan. ‘Loot’ ik dan nog mee?