• Ideas General
  • Opgebouwde rente niet zichtbaar

@New-Aquamarine-Peccary-3720084852#272747 Kind of workaround could be to put a widget on your Home tab that shows you the Total amount on all of your savings accounts. Then multiply that amount by the interest and divide by 12 to get the monthly payout sum.

@Jakob-Y#272750 yeah that's quite some workaround. To me it doesn't give the same assurance/feeling as when the app would display it by itself.

@Jakob-Y#272750 Auf jeden Fall kreativ. Aber keine wirkliche easy Lösung, wie man es von bunq gewöhnt ist :-)

9 days later

Bij Leaseplan Bank doen ze dat wel :-)

9 days later

Was hier dus ook naar op zoek! Feature request 😎

6 days later

@New-Silver-Ram-3877242780#273112

idd ja, was leuk om te zien . sinds kort alles bij bunq geparkeerd en het is nu afwachten. had het wel leuk gevonden als
            bunq dit ook had

Ja zou mooi zijn als je de hoogte van de rente en de opgebouwde rente zou kunnen zien.

a month later

@New-Strawberry-Porcupine-2573069665#273693 de rente is nu zichtbaar in de app! open je app en klik op de valuta teken boven in het scherm in de spaarrekkening

a month later

Valuta teken boven in het scherm? Dat zie ik niet.

@beekie#275014 ik zie dat staan, maar er staat 0 euro opgebouwde rente

@New-Crimson-Chameleon-2115179777#276202 Dit wordt bedoeld, als je hier op tikt zie je alle rente informatie:

Heb je al een keer rente uitbetaald gekregen? Pas na de eerste keer wordt volgensmij de informatie pas goed weergegeven.

druk eens op de rentevoet teken van 2,01. als goed is zie je dan de opgebouwde rente

@beekie#276207 Klopt, maar dus nog niet als je nog niet eerder rente uitgekeerd hebt gekregen.

6 days later

Bij mij staat hier "totaal betaalverzoeken". Heb nu 2 maanden de gratis easy versie, maar zie nergens wat er aan rente is bijgeschreven. Maar zie ook, heel raar, nergens de actuele rentestand. Daarvoor moet ik "bunq rente" googelen en dan zie ik t pas...

@New-Mustard-Orangutan-1421602764#276448 Als je linksboven "Totaal betaalverzoeken" ziet, dan is dit een normale rekening en geen spaarrekening. Je ontvangt geen rente over geld op normale rekeningen, alleen over geld op spaarrekeningen.

Je kunt de rente wel in de bunq app zien als je een spaarrekening hebt.

4 months later

Sinds gisteren zie ik de opgebouwde rente in juli niet meer en lijkt hij per die dag opnieuw op te gaan bouwen. Waar is mijn rente van 1 juli tot 19 juli gebleven?

@New-Bronze-Tapir-700930491#279864 Heb je de meest recente versie van de bunq app geïnstalleerd? Dit is gisteren namelijk gefixt.

De rente wordt misschien niet getoond, maar wel uitbetaald tijdens de eerstvolgende uitbetaling.

Ik heb de nieuwste app... eergisteren stond er nog een opgebouwd bedrag, gisteren stond hij op 0 en vandaag de renteopbouw voor 1 dag. Ik kan dus nergens zien dat ik recht op de eerdere rente

Hey there, @New-Bronze-Tapir-700930491#279871 👋
                                      Yesterday we did encounter an issue when users couldn't see their accrued interest for the week, however it was fixed after a few hours 🙌
                                      In case you're still experiencing this issue, please reach out to our support team and they'll gladly assist you further 😊