• Stem: V2 terug

Geef een like op dit bericht wanneer je V2 terug wilt. Verder geen reacties plaatsen alleen liken. Pas dan zal zichtbaar worden of een groot deel van de community inderdaad niet klaar is voor v3. Hopelijk dat bunq een dergelijk signaal serieus neemt.

Zumindest eine Option wäre super. Man kann auch beide apps parallel betreiben und schauen welche besser ankommt. V2 war damals der Grund warum ich bunq zu meinem Hauptkonto gemacht habe. V3 hätte mich abgeschreckt.

@Daniel-Orange-Flamingo#172052 Der Support wird den Thread (wie alle anderen auch) mit verweis auf das “konstruktive Feedback” schließen. Aber vorher wollte ich die nur kurz zeigen das wir alle schon fleissig am Voten sind an einer Stelle die bunq nicht zensieren kann: https://imgur.com/a/SPeyQUW

Ich dachte auch ok, was soll das? V3 soll alles einfacher machen, aber im Vergleich zu V2 ist alles etwas versteckt und man muss alles suchen/zurechtfinden. Aktuell sehr komisch und eine Rückkehr zu V2 wäre eine wirkliche Option.

Ik denk dat de doorsnee bunqer iemand is die app updates (of software updates in het algemeen) erg kan waarderen, ik durf zelfs te zeggen dat we waarschijnlijk meer verandering kunnen tolereren dan de gemiddelde consument. Maar het moet dan wel logische verandering zijn die waarde toevoegt aan een product. Bunq V3 komt over als een beta app met een slecht uitgewerkte, niet intuïtieve UI. Dit terwijl de UI in V2 erg dicht bij mijn ervaring van perfect kwam. Waarom al het goede op de schop gooien?

AUB ga terug naar V2, het complete overzicht is gewoon kwijt. V2 was in mijn ogen perfect en hoeft niks aan gewijzigd te worden. Vooral het dashboard in v2 was gewoon veel overzichtelijker. Het is ook kwa promoten van GREEN teveel geworden, overal waar ik klik gaat het over bomen planten. Teven is ook het passen overzicht minder inzichtelijk, dit ook gewoon bij het oude overzicht zoals in v2 houden.

Dus Bunq, ga aub terug naar V2.

It feels like this update is one massive up-selling exercise. On top of this I feel that Bunq is not listening to our post anymore with generic “this is our new awesome feature, deal with it” posts.

Hi everyone 👋

There are already 2 existing topics about V3 🎉

Enjoy the new experience and let us know what you think here Feel free to leave your feedback there, we read them all 💪

If you have additional questions, you can ask them here

We're now going to close this topic as there is an existing topic created especially for feedback.

Cheers,

bunq

Write a Reply...